Greg34 Creative Commons License 2022.05.28 0 0 49597

Sziasztok! Lombardini motoros MC1 lenne a témám. Az autóm menet közben alacsonyabb fordulaton (kanyarodás közben) az olajnyomás, és az akku jelet egyszerre kivillantván azt mondta ma hogy lefullad, lehúztam a buszmegállóba, és nem is indul egy ideig. Vagy csak nehezen. Aztán ha elindult, lehetett imádkozni mert gázadásra olykor torpan fullad, néha ránt, s rendszerint egy kanyarnál újfent leáll.. szintén 10 perc se. Amit megfigyeltem, hogy a tápszivattyú hol érdekesen frekvenciát vált, hol hallgat, hol pedig jónak mutatkozik mikor izzítom. Van úgy hogy izzításra elkezd égni az izzítógyertya visszajelző narancs spirálja a műszerfalon, de semmi hangot nem ad a tápszivattyú.  Érintkezéshibára gyanakszom. Ugyanis a biztosítékokat kivéve kimértem, visszatettem, és ment! Aztán megint rángat, lefullad, kapuba tol, megebédelve kimentem, ráadom a gyújtás/izzítást ugyanúgy semmi hang, csak a narancssárga spirál..  Gondoltam ilyen nincs! Lenyúltam és megmarkoltam az egész műanyag biztosíték kockát. Kulcs elfordít, és ahogy kell, izzít, kerreg. Most mindjárt fel is teszem itt a nagy kérdést hogy az üzemanyagszűrő, és a tápszivattyú (már ha az adja azt a kerregő hangot) az hol található. A szűrőt (szűrőket) látom. A gyári szűrő alá valaki henkölt egy benzinszűrőhöz megszólalásig hasonlító dolgot. Illetve melyik biztosíték/biztosítékfoglalat, lehet a ludas? Gondolom ezt úgy kéne hogy egyesével kihúzom, és ahol nem "kerreg" izzításkor, ott keresgéljek... Létezik hogy szétrázkódik az érintkezés, és a tápszivattyú kihagy, vagy nem kap áramot, és azért rángat be, majd áll le? Egyáltalán menne egy percet is ha nem megy a tápszivattyú? Ismeretlen a hibajelenség, soha ilyet nem tapasztaltam rajta.