Kiegészítők? Hát, egy fautánzat középkonzolt egyből bedumáltam a 145-ösbe, mert a széria fekete bakelit az egy bűncselekmény. Kicsit rángott a pali szemöldöke, de odaadta grátisz. Ez volt raktáron.
Viszont váltóbot nem volt, azt rendelni kellett volna (meg se kérdeztem, mennyiért), ehelyett szerény díjazás ellenében felajánlottak egy fa váltógombot, amit garanciában cseréltek egy másik autóról, mert kicsit sérült, és most levélnehezéknek használják (itt se kérdeztem meg, mennyiért adják, mert ha 200 forintnál több, az rablás).
Próbautat illetően lehet tanulni a Volvo Ivanicstól, ott még az S40 T4-est és az S80 T6-ost is odaadták szó nélkül, a C70-est csak azért nem mert mikor kedves haverom ment vele körbe, gyanús zörejek kezdtek jönni a futóműből... A 200 lóerős T4-es vezetése közben meg leb***tak, hogy ne tegyem negyvennél hármasba, mert úgy nem érezni az erejét, váltsak inkább mindig 6500 fordulat körül. No comment.
Egyikünk se úgy nézett ki mint aki tíz éven belül tizenötmilliós autót vesz, de soha egy rossz szót nem hallottunk a cégtől, mindig készségesen adták oda a legvadabb verdákat is.
Na ez vonatkozik a "csak úgy kipróbálom" jellegű próbautakra, viszont ha meg akarom venni a kocsit, akkor ne vihessem el? Ez vicc akar lenni?
Láttátok azt a filmet, amiben a pali roncsautókat vett és helyrehozta őket annyira, hogy menjenek még kétszáz métert, de úgy hogy fűrészport töltött a motorba meg ilyenek, csak hogy a vevő még éppen el tudja vinni? És ha most kiállok a kocsival a kereskedésből, aztán elkezd nekem füstölni, akkor meg kitalálják hogy én csesztem el és nem érvényes a garancia...
Az nem rossz ötlet, hogy onnan vezesse valaki a próbakörön, csak éppen láttam, hogy az egyik fickónak kb. ötödszörre sikerült az autóval FÉL MÉTERT HÁTRÉBBÁLLNI (nem vicc! rángatta összevissza), szóval rossz rágondolni, mit adhat elő előremenetben. :(
Még a hat hónap garancia valahogy élve tartja a reményt, hogy nem akarnak nagyon átverni, de még a legutolsó, autópályahíd alatt üzemelő autókereskedésből is szó nélkül kiengedtek minket próbaútra, pedig ott aztán semmi papírja nem volt az autónak. Itt meg külön megkérdeztem, a kocsit a kereskedéstől vesszük, nem magánszemélytől, szóval feltehetően már az övék.
Tragikus élményem is kötődik a mai naphoz, a Fiat Boldizsár előtt láttam egy 2.5-ös GTV6-ot. A kedvenc kocsim, egy barbár gondozásában. :( Igénytelen, ronda, abszolút típusidegen kerekek, műszerfalból lógó kábelek tömege, az egész autó sikoltott kegyelemért... miért vesz az ilyen Alfát? Remélem, olvassa az illető!