Szia!
Szerintem DUCATO vonalon ebben az évjáratban a 2,8 jtd a best off. Ez átmenet a hagyományos és elektronikus adagolós között, jó gazdától véve jól tartva örök élet.
Na, igen a szervizelés sarkalatos kérdés a hossz és magasság miatt. Sok helyről pattantam én is le, végül kicsit körbe nézve kiderült, hogy pár utcával odébb van egy alkalmas szerviz, akik ráadásul kifejezetten DUCATO vonalon mozogtak. Hogy drága? Naná, hogy. Minekután nem tudsz ugrálni így szabad áras.
Költség kérdés nem világos. De, ha pl.: tetőt újra kell rakni beázás miatt, az milliós tétel is lehet.
Nekem most a biztosítás cca 50.000.- persze ez is sok összetevős. Ez egy szgk. ebből a szempontból.
Teljesítmény nagyon fontos. Főleg, ha nem integrált, vagy félintegrált. Az alkov alá úgy beszorul a menezszél, hogy csuda.
Integrált esetén nyilván egyedi az esetleges javítás, míg a DUKI elejű sérülése esetén : kérek egy melósautó elejét.... Arról nem is beszélve, hogy, ha egyátalán van hozzá szélvédő, vagy elem...
Ráadásul az integrált nekem kevésbé tűnik biztonságosnak és merevnek, gyakorlatilag ki van vágva belőle a fém...
Téli üzemre téli kialakítású autó kell. Ez nem azt jelenti, hogy a mezei verzió nem jó erre alkalmanként, de oda már minden szempontból (hőérzet, csövek, stb.) az un. dupla padlós winter edition verzió kell. Vagy kínlódás a szürkevizet melegen tartani és a lábad is állandóan fázni fog.