A nyakunkba szakadtak a covid miatt elhalasztott rendezvények, hetek óta nem volt időm fórumozni. 6 napja pont Tiszafüreden voltunk, megnézhettem volna ezt a kínai járgányt. Általában ezek ólom akkusak, amiben lítium akku van, annak 20e euró fölött van az új ára, azokat használtan se nagyon adják 10e alatt. Ha el akarnám adni a 2012-es az elektromos Ligierem, én se adnám oda 2M Ft alatt. Az a 28 db Nisan Leaf cella, amit az ólom akkuk helyére szereltem, 700e Ft, és még haza is kell szállítani, amit semmilyen futárcég nem vállal, személyesen kell érte menni. Mondjuk Tesla modulok voltak itthon nemrég jó áron, de az még többe kerülne, cserébe 100 km felett lenne a hatótáv.
Én nagyon megkedveltem a Be Sun-t, most 36e km van benne, (8700-al vettem) de még mindig újszerűen néz ki. Hihetetlen mennyi mindent el lehet vele szállítani, komplett fagyiskocsi alvázakat fel tudok rá tenni, amit korábban utánfutóval szállítottam. Szerelni nem kellett semmit, az ajtó zsanért kell időnként befújni WD40-el, mert nyikorog. Nem volt még soha olyan mopedautóm, aminek a motorháztetejét csak azért kell felnyitni, hogy utántöltsem az ablakmosó folyadékot.
Tegnap sikerült lerohadnom a hibrid Stellával, 30 km után lemerült az akkuja. Láttam, hogy kevés lesz a töltés, de gondoltam, ha nem adja ki, majd beindítom a benzinmotort. De a benzintartálya üres volt, annyi eszem meg nem volt, hogy megnézzem indulás előtt. Szerencsére apám is pont arra járt, és hazahúzott.
A Be Sun típusbizonyítványa szerint, az L6e kategóriás is vontathat max. 225 kg össztömegű utánfutót. Az N1-es sem vontathat többet amúgy...
Nem emlékszem, hogy írtál volna az elektromos Aixamedről, azzal mi van?