Kakimuki Creative Commons License 2000.02.02 0 0 157
No a téma egyik fele sajnos (vagy szerencsére) megoldódott. Tegnap elvitték a kiszemelt Alfát. Az autó egyébként valószínűleg megegyezik azzal, amit akoiR említett, ugyanis a BENEFIT-nél állt. Nekem is azt mondták, hogy sérülésmentes, de érdekes módon kézségesen beleegyeztek, hogy elvigyem a Néróhoz állapotvizsgálatra. Biztosak voltak a dolgukban.
No mindegy, a hallottak alapján egy kicsit örülök a dolognak, mert, ha nem vitték volna el, akkor megvettem volna ...

A Suzuki még mindig itt lóg a levegőben, de most még van egy kiszemelt Alfám. Igaz, hogy ez csak 1,6-os, de legalább magyarországi és szervízkönyves.

Néhány kérdésem még felmerült:
- Mennyi az Alfák kötelező szervízintervalluma ?
- Kb. mikor esedékes az első nagyobb szervizelés (fékbetét csere, vezérműszíj-lánc csere, stb ...)
- Ez kb. mennyit kóstálhat és mennyi egy átlagos kötelező költsége?
- Milyen garanciát vállalnak az Alfákra (100000 km, vagy x év ?)
- Tovább él-e az eredeti garancia, ha tulajdonostól vásárolok garanciális autót ?

A válaszokat köszönöm !

Ja mégegy bugyuta kérdés:
- Passzolnak-e a szabvány tetőcsomagtartók egy 146-osra, vagy speckót kell hozzá vásárolni? Mennyibe kerülhet ?