segélyvonókészülék Creative Commons License 2022.04.14 -2 2 600

a lehúzott ablaknál kifülelni egy kicsit indulás után

 

Ezt minden további nélkül megteheted.

 

A múltkor kénytelen voltam az ablak alatti pedált nyomni, mert a tót atyafi rossz SIFA pedállal hozta a lomot Kassáról. Élmény volt...

 

egy Desiro ML-nél nincs mögöttem 650m, amire néha jó lenne rápillantani

 

Van helyette 150m, ahol kétpercenként az utascserét kell(ene) megnézni, olyan kameraképpel, meg olyan kameraszögekkel, hogy hát na, inkább nézed, hogy elaludt-e a sárga lámpa.

Oldalablak ugyanott, mint a vektronon. Kapcsolók kicsit szarabbul, és szarabb minőségűek (3 éves gépen szétesnek kapcsolók, láttál te már ilyet?)

 

Mi volt a tervük a kaputelefon minőségű kamerával egy 99%-ban tehervonatokra szánt mozdony esetében?

 

Ezt én sem értem, én nem tettem volna semmilyet sem. Tehervonati gépre kamerát tenni szemfényvesztés, szimpla lehúzás. De amúgy személyvonatira is.

De tudod, a 42/44-esen megszoktuk, hogy kinézünk az ablakon.

Előzmény: Panzerbear (599)