a lehúzott ablaknál kifülelni egy kicsit indulás után
Ezt minden további nélkül megteheted.
A múltkor kénytelen voltam az ablak alatti pedált nyomni, mert a tót atyafi rossz SIFA pedállal hozta a lomot Kassáról. Élmény volt...
egy Desiro ML-nél nincs mögöttem 650m, amire néha jó lenne rápillantani
Van helyette 150m, ahol kétpercenként az utascserét kell(ene) megnézni, olyan kameraképpel, meg olyan kameraszögekkel, hogy hát na, inkább nézed, hogy elaludt-e a sárga lámpa.
Oldalablak ugyanott, mint a vektronon. Kapcsolók kicsit szarabbul, és szarabb minőségűek (3 éves gépen szétesnek kapcsolók, láttál te már ilyet?)
Mi volt a tervük a kaputelefon minőségű kamerával egy 99%-ban tehervonatokra szánt mozdony esetében?
Ezt én sem értem, én nem tettem volna semmilyet sem. Tehervonati gépre kamerát tenni szemfényvesztés, szimpla lehúzás. De amúgy személyvonatira is.
De tudod, a 42/44-esen megszoktuk, hogy kinézünk az ablakon.