Panzerbear Creative Commons License 2022.04.14 -1 2 593

Ja, persze, lehet úgy is mozdonyt csinálni, hogy teljesen ész nélkül csinálunk valami szart, aztán alkalmazkodjon hozzá a felhasználó, vagy szarjon bele egy nagyot, ha már lehetőséget nem adtak hozzá, hogy úgy dolgozzon ahogy biztonságos, logikus és kényelmes legyen. De tényleg ez a jó irány? Tényleg egy 4 milliós mozdony esetében megoldhatatlan feladat lenne egy ergonomikus vezetőállás? Üljél már be egy mostani kamionba, mamit ott találsz az egy szint egy felsökategorás személyautóval.

 

Segédkontroller? Szar helyen van, szarul van megtervezve, simán sokkal jobbat is lehetne csinálni és nem azzal van baj, hogy szar és felesleges, hanem hogy útban van. Nem az a gond, hogy a főkontrollert állandóan fognod kell egy állomásból kijárásnál, hanem hogy egyrészt föleg elöre kellene figyelni, meg  gyorsan, hatékonyan kicsit hátra. És ebben kvázi teljesen tök mindegy hogy van e oldalt segédkontroller, söt egyenesen jobb lenne ha nem lenne, mert nem akadnék fel rajt és basznám 5 perre keresztbe a 650m-es tehert a váltókörzeten mert kényszerfékezést váltok ki vele...az a nyomorék kompresszor meg amit belekendácsoltak olyan lassú amit az 50 éves mozdonyoktól ismerünk. 

Nekem egyáltalán nem lenne szükségem arra a segédkontrolerre, de ablakra rendszeresen...

Teljesen lényegtelen , felesleges, ha tudnám és szeretném használni is teljesen felesleges és butaság, különösen hogy ablak nincs...

Előzmény: segélyvonókészülék (592)