Hmm... Szerencsésebb esetben valami üzemanyag-ellátási gubanc lesz és akkor nem kell az adagolóban kotorászni .
Én a magam részéről lehúznám az adagoló betápcsövét és az elmenő gázolaj csövét is -- azt amelyik a résolajjal egyesülve visszamegy a tartályba .
Ekkor szemből ( tehát a résolaj cső felől ) átfújnám az adagolót gázolajjal illetve levegővel . Ezt célszerű többször megismételve a főtengely különböző pozícióinál , mert befecskendezéskor az adagoló zárva van , nem átjárható .
Ez után megtáplálnám az adagolót közvetlenül egy ejtőtartályból , amit kb. 1 m magasra akasztanék a kocsi fölé ; a kifolyócsövet be kell vezetni egy tartályba és átfolyatni valamennyi üzemanyagot ( hogy kilégtelenedjen az adagoló ) , a résolajat is célszerű bevezetni valahová , hogy ne kenjen minden össze .
Ha akkor sem hajlandó működni akkor az adagoló húzórugójánál lehet valami gond , de az valahogy nem stimmel : ha eltört a húzórugó akkor alapjárat sincs .
A mopedesek jórésze által lenézett LDW502-es motor ilyen szempontból eszményi , mert annál ezt a hibát nagyon könnyű behatárolni , ugyanis a működő motornál is hozzáférhető a vezérlőléc . A Kubotánál ha a helyén van akkor nem leeht látni -- ha kiveszed akkor meg nem tudod mit csinál ( mit nem csinál ) működés közben .