Helló mindenkinek!
Tegnap sajna nem sok időm volt törni, de majd a hétvégén.....
A matek kóddal kapcsolatban van egy ötletem:
Próbáljunk meg 3 egységet úgy felcserélni, hogy mondjuk az összege ne változzon!
Pl. a köv számok vannak egymás után: 3F 24 2A. Ebből legyen mondjuk 3E 23 2C
Ha ez így működik, akkor már csak össze kell edni a pályán lévő értékeket, átváltani HEX-be, majd rákeresni (persze kettesével fordítva, tehát ha a HEX-szám 234E, akkor így kell keresni: 4E23)
Egységekkel kapcsolatban:
Szerintem minden egységből eleve több fajta van. Egyszer a változatosság miatt (van egy olyan fal, ami csak kék "tégla" meg olyan amiben van egy fekete "tégla" is). Viszont a sárga (palota) részen lévő egységek is új számot kapnak. Erre az a bizonyíték, hogy a börtönrészben vannak hiányzó képernyők. Mégis az alatta levő képernyő felső sorában fal látszik. Tehát alapban az üres képernyőt falnak érzékeli. Ezzel ellentétben a palota részen vannak olyan képernyők, amik csak fallból állnak, mag hasonló "felesleges" képernyők. Ennek oka az, hogy a széleket kitöltsék a megfelelő "mintával". Erre a börtönben nem volt szükség.
Amivel még a hétvégén próbálkoozom:
Összeszámolom az összes képernyőt, ami a játékban van. Megszorom 31-el (30 a képernyő és egy a száma), majd megnézem, mi van azon túl (mármint a levels.dat-ban a képernyők után)
(jó lenne valami jópofa nevet kitalálni a "képernyő" és az "egység" helyett...)