ívfény Creative Commons License 2022.03.30 -2 1 49568

én csakis így rakok össze motort!!, másképp nem érdemes! és kiválo minőségű, tömítéssekkel!, van, motor, ami már kb 3 éve, hibátlanul működik ezeknek hatása miatt! pedig a lombi motor köztudottan szeret hengerfejesedni!

no! ezek nem! és, mégegy titok! én 2x-er szoktam utánnahúzni az uj tömítésnek, kb 4-500km megtétele után, igaz másodszori alkalomnál, már alig lehet huzni a csavarokon, inkább, csak egy tuttizás és végsö ellenörzés ez a művelet

sokan, csak feldobnak egy  valamilyen,  a lehetö legoccsobb tömést egy hengerfejesedés alkalmával, aztán gyia, pár száz km-ert jo esetben, aztán kezdik elölröl a műsort! figyelembe nem véve, hogy minden szétszedés egy jo nagy pofon a motornak, bármennyire is szakszerű! mondok egy példát!, a minimális hozzáértés, maximális hiányában, jol szarrá cibálják a hengerfej csavarokat, majd pár szerelés után, kijön a blokkbol a menet, az asztán a nagy élmény! hengerfej csavarokat sem cserélnek! én szeretek minden tömítés cserénél, újakat berakni, bármennyire is drága, olcsobb, mint többször csinálni a tömítés cserét! a tömítés sem mindegy milyen! én szeretek egyfajta tömítést, amit nehéz beszerezni, mert német alapanyagu specko anyag és nem occso!, de nem drágább, mint az érdieknél kaphato, mezei grafitis klingerit anyagú és fényévekkel jobb! szoktam átadni mopedeseknek is belöle,  és még a sikolatlan blokkoknál is sokáig bírják!

Előzmény: Bakancs4 (49566)