Sziasztok!
Na, megvan a kocsi!!!!
Nagyon élvezem. Gyönyörű a színe, az a sötétkék-metál valami eszméletlen jól néz ki. (elfogulatlanul)
Motor: könnyen indul, szépen muzsikál, persze még új hangja és illata van. Vigyázok vele, nem viszem 4000 fölé a fordulatszámot. 3500-tól érezni, hogy könyörög egy combos gázadásért, de még nem merem (nyüszítek a kíntól).
Az Istenhegyi úton lefelé próbálgattam az ABS-t remekül dolgozik, érezni, hogy 4 csatornás rendszer, mert fantasztikusan irányítható a kocsi, ha hosszú ívű kanyarban lassítok erősen.
1 8 5 ! ! !
Végülis 185-ös gumi került rá, Dunlop. Egész pofás, még sokat nem tudok róla mondani, mert most éppen 100 (sic!) Km-en áll a számláló. Legszebb szám!
Szóval teljesen elégedett vagyok. Ma este/éjjel adok neki egy pár száz kilómétert, hogy megjárassam a túra előtt. A szervízben átadáskor azt mondták, hogy padon járatták már ezeket a motorokat különböző fordulatszámokon és terhelésekkel, gyakorlatilag nem bejáratós. Nem is kell a sz.könyv szerint 20.000-igolajat cserélni. Most akkor mit csináljak? V.ki itt írta, hogy azért 3K körül javallot.
Szerencsére az üléshuzattal is elégedett vagyok, megy a kocsi színéhez és nem különösebben hivalkodó.
Ami viszont furcsa, hogy nincs az autóban olyan kék FIAT-os táska. Puntokban mindig láttam. Tehát nincsen benne elakadásjelző és izzókészlet. Akkor meg hogy a francba' vizsgázott le. Erre csak otthon jöttem rá, mikor átvettem, annyira be voltam sózva, hogy már elsiklottam a dolog fölött. Ti kaptatok efféléket???
A magnó is elég jól szól, rosszabbra számítottam.
A motortér viszont egyenesen DÖGÖS! Rendesen kitölti az 1.6-os motor, csövek kereszbe-kasul, nagyon tetszik!!!
Hát így szőr mentén ennyi, majd a túra után elmesélem a bejáratási tapasztalataimat.
Dex