CooCooFoo2ooo
2000.01.27
|
|
0 0
26
|
Kedves lx, szerintem ez nem szoftverbug, hanem szervezési ügyetlenség -- az év elején egy komoly bankszünet volt (pl. tesztelték a rendszereket stb.) azért nem került átvezetésre azonnal a számládon a jan. 2-ai pénzfelvét, csak jan 4-én, az idei első banki napon. Ami a jóváírt kamat "hiányát" illeti, szerintem a rendszerek leállítása és lépcsőzetes újraindítása lehet a dolog mögött, azaz a másodikai pénzfelvétedkor nem a teljes rendszer állt az ügyfelek rendelkezésére, és ezért nem állt az automata rendelkezésére friss adat. Aztán amikor minden működött, akkor negyedikán megkaptad a kamatodat, és rendeződött az egyenleged is a szünet alatti pénzfelvétekkel.
Persze mindez csak spekuláció, de láma létemre ezt el tudom képzelni. Sok helyen alkalmazták a nagy rendszerek lépcsőzetes újraindítását, mert ezzel csökkenthető annak a kockázata, hogy egy-egy részegység hibája magával rántsa az egész rendszert. |
Előzmény: lx (24)
|
|