morpet Creative Commons License 2000.01.27 0 0 34
Azóta nem volt még időm, úgyhogy csak annyit, hogy a kardot (=kardos járatot) engedte felcserélni a level1 indulóképernyőjének egyik elemével. Aztán olyat is enged, hogy a fal (14,34) felett nincs járat (00-üres háttér), ilyenkor át lehet zuhanni a falon. Vagy olyan is volt, hogy a rácsos kapu mellett (jobbra) lévő mező feletti mezőre ürességet vagy lepotyogó talajt helyeztem el, vagyis fel lehetett kapaszkodni közvetlenül a kapunál, és át lehetett lendülni a kapun.

A levels.dat-ban sokkal több információ van, mint a pályák képének leírása, szerintem az őrök elhelyezése is itt lehet, valamint az ajtók működésének hangolása, az ellenőrző kód és a képernyősorrend is. Az ellenőrző kód valószínűleg egyszerű matematikai, összeadásos, különben nem engedné a felcserélést, azt pedig korlátlanul engedi szinten belül. A kód valószínűleg szintenként van.

Előzmény: ViziPucok (33)