Na, akkor felidézem, amit az Auto2 (www.auto2.hu) ír a Matizról, idézve az "Auto Bild" c. német lapot:
A lap szóhasználatával az ütközés úgy hatott, "mintha az arcodba léptek volna". A karosszéria 47 centit zsugorodott, az A-oszlop felnyomta a tetőt, amely összegyűrődött. A légzsákok egyszerre robbantak, de a kormányelmozdulás miatt a vezető nagy pofont kapott. A hátsó utas feje az elülső üléstámlába csapódott. A fejterhelések a második legrosszabb értéket mutatták. A vezetőt lángvágóval kellett kivágni a roncsból.
Szóval, szerintem összetörtek egy pár Matizt a Daewoo-nál is, és szemmel láthatóan a fenti eredménnyel meg voltak elégedve. Na, igazából nem a Daewoo-t akarom bántani, mert ilyen méretű autót nemhogy nem vennék, de szerintem nem volna szabad még gyártani se, annyira siralmasak az esélyeid egy ütközésnél. Tudom, hogy roppant gazdaságos, meg praktikus, meg minden, ami kell, de van egy pár szempont, amitől nem tetszik, ha "eltekintenek".