ívfény Creative Commons License 2022.03.09 -3 0 49520

elméletileg igazad kellene legyen, de gyakorlatban nem így történik!, valószínűsítem, hogy az áramkör úgy van kiépítve, hogy erre is gondoltak, de biztosat nem tudok sajna. amúgy, szerintem nincsen visszatáplálás, ha nincsen akkufesz és valószínű, hogy ezt figyeli valami és nem ad a motornak gerjesztést a töltéshez és, így  nem dob füstöt talán a cucc? a gyakorlatbn többször volt, hogy lemerűlt a pakkom és nem birta már ki hazáig és vontatnom kellett, és huztak vagy 40-50-el, ezen a fordulaton a motor már szépen kellet volna, hogy visszatermeljen, de szerintem nem, termelt, mert nem éreztem a termeléskor fellépö, visszafogást, mintha fogna a fék, hanem könnyen szaladt a járgány, mintha üresbe húzol egy váltos kocsit.  persze az uj vezérlöt ne mtudom még hogy működik ezen a téren, de rosz lenne, füsttel konstatálni, hogy ez nem tolerálja a pakk nélkűli elektromotor forgatást. a vezérlö 150-be fáj és ez nagy vesztesség lenne, ha letérdelne egyilyen malör miatt. , amúy a kismotoromon, semmi visszatermelés, igaz az nem ac motor, hanem állando mágneses dc, de, megyek mondjuk 60-al és, visszaengedem a gázt és gurulok lejtön sokáig, nem történik semmi ott sem, azt nem tudom, hogy azért, mert nem termel a motor áramot, vagy van valami védelem ott is? viszont olvasgattam forumokon, hogy ez a visszatermelösdi, bizony oltogatja a vezérlöket olykor, a megszalado feszek és aramok miatt, jo lenne tudni a  vezérlőink belsö kapcsolását, de, az enyémnél, annak is örülök, hogy kaptam hozzá bekötési rajzot, nemhogy kapcsolásit. így elég kamikaze a dolog, abban a tekintetben amit említettél... ráadásul ém azt szeretném, ha a disel motor hajt, akkor ugye forog az elektro motor is és, szeretném, ha egy kapcsoloval be tudnám kapcsolni a visszatermelést is, hogy menet közben töltödjön a pakkom is, ha akarom, ezt még nem töpiztem ki hogyan fogom kivitelezni.

Előzmény: kiggyo (49519)