Herceg Creative Commons License 2000.01.20 0 0 23
Sziasztok,

a korrektség kedvéért el kell mondanom, hogy redeződött az úgy, nem akárhogyan, de rendeződött:
először is segített a kedvezményekkel foglalkozó csoport, azután a külöleges ügyek osztálya, vagy mi (ilyen is van), így megálapodtuk abban, hogy: 1. átnézik a számlákat és jóváírják a jóvá nem írt kedvezményeket (megtörtént), 2. hogy részletfizetsét adnak (megtörtént).
Állítólag szoftverhiba volt a telefonközpontban. (?)
Az már csak poén a végére, hogy egy nappal azután, hogy a fentiekbe vázolt megállapodás értelmébe elkezdtem törleszteni a részleteket, felhívott egy pasas a behajtási csoporttól, hogy hát kérem szépen, álati sok itten a tartozás, három nap múlva kikapcsoljuk ám.
Mire mondtam, hofgy ügy már rendeződött, de azért lefaxoltam neki a különleges ügyosztállyal folytatott levelezésemet. (Matávon belüli komunikáció rulez.)
HA esetleg bárkinek bárilye ilyen vagy hasonló gondja van, írjon, rengeteg tapasztalattal rendelkezem. :-)))

Üdv!

PS: Mától azért átállok TVNET-re. :-))

Előzmény: herceg (-)