Kedves didé!
Kijelentő módban írod, Pál nem futott. Lám, tévedsz. Pál bizony futott.
Csel.20.24. "De semmivel sem gondolok, még az én életem sem drága * nékem, csakhogy elvégezhessem az én futásomat örömmel, és azt a szolgálatot, melyet vettem az Úr Jézustól, hogy bizonyságot tegyek az Isten kegyelmének evangyéliomáról.", vagy
1Kor9. 24.-26 Nem tudjátok-é, hogy a kik versenypályán futnak, mindnyájan futnak ugyan, de egy veszi el a jutalmat? Úgy fussatok, hogy elvegyétek. Mindaz pedig a ki pályafutásban tusakodik, mindenben magatűrtetô; azok ugyan, hogy romlandó koszorút nyerjenek, mi pedig romolhatatlant. Én azért úgy futok, mint nem bizonytalanra; úgy viaskodom, mint a ki nem levegôt vagdos" és végül, hogy három legyen: Gal.2.2. "Fölmentem pedig kijelentés következtében és eléjök adtam az evangyéliomot, melyet hirdetek a pogányok között, de külön a tekintélyeseknek, hogy valami módon hiába ne fussak, avagy ne futottam légyen."
Kedves didé!
Íme, én laikus vagyok szervezetedben, de szívesen tanítlak téged itt, mert mint írtam, látom, nem érted sem Istent, sem az Írást, egyáltalán, mintha alig értenél valamit. De honlapompn Bibliát is találsz, indexelt, azaz ilyen szavakat, hogy fut* könnyen meglelsz benne :-)
Magabiztosságod indokolatlan, de az Írásban meg lehet találni, mi előtt jár a kevélység. És lehet, hogy csípős vagyok, de már ne haragudj, fellépésedre bizony ilyen reagálás jár.
Ha hiába intelek, szívesen leszállok rólad, sőt, hozzászólásom nem is teljesen neked szól.
És gondold meg, micsoda butaság engem korlátoznod a Fórumon, hogy Echoval te kirekekesztenéd itt folyó kapcsolatodat. Nem tudod, mert tudod, ez a Fórum, itt bizony nyilvánosak a dolgok. És régebben írogatok, sőt, echóval is régeben váltottam pengét, mint te ideszóltál volna. Azaz inkább te vagy a jövevény, semmint lehetnél kirekesztő.
Azt nem értem, milyen hitről írsz. A tudás nem hit. Az okoskodás sem. Egyáltalán, milyen hited is van?
De ezt már kérdeztem.