Kicserélni kb fél nap volt,eléggé össze volt gyógyulva.Hőlégfúvóval melegitettem,és kocogtattam 5 percet finoman,és megmozdult.
Valóban össze tud kapaszkodni az Aixamekben a lengéscsillapító alja . Bátyám egyszer Ligier Ambrában cserélte ki a csonkállványt , boldogan újságolta a telefonba : az Aixamhez képest megváltás volt , kilazította a csavarokat és egyszerűen kihúzta , mert abban valami szorítóbilincses megoldás van .
Ha valaki mégis megakadna az Aixammel akkor segítségképpen mondom : én két módszert is alkalmazok a kisajtolásra .
Az egyik az átmenős , de ehhez le kell venni a támasztó gömbfejet is , viszont egyszerűbb eszközöket igényel : mindössze csavarok és alátétek .
Ha nem vesszük le támasztó gömbfejet akkor a támasztós módszerrel dolgozunk , de akkor szükségünk lesz egy zártszelvény ( esetleg cső ) darabra , amil feltámaszkodik a kisajtolást végző csavar . Az alsó anyát tekerve toljuk ki felfelé a teleszkópot . ( a harmadik képről még hiányzik a lesajtoló anya )
Az utak errefelé is hagynak kivánni valót , főleg ami belterületen van ( önkormányzat) , mert egyébként a megyénk útjainak ( állítólag) 98 %-át felújították . Valaki azt mondta Paks II miatt . Az tény , hogy az eldugott megyeszéli településekre vezető sokadrendű zötyögősök is az elmúlt években melegen hengerelt márványsima utat kaptak nagyon sokfelé .
De amikor megyek ki a telkemre , vagy be a céghez akkor szinte lépésben araszolgatok .