Nem veszem kekeckedésnek , mert ez az utánfutós 'C'-s gumi bennem is felmerült . Egyik barátom utánfutós vállalkozásba akar kezdeni és pár hete vett egy 2 tonnás kis trélert ( azt tudja húzni az autója ) a vonszolmány Németországból jött , le kellett vizsgáztatni .
A honosítási vizsgára új gumit kellett rá venni , én akkor figyelmeztettem , hogy lehet csak C-sben gondolkodhat . Megkérdeztem vizsgabiztos ismerősömet , aki azt mondta : a külföldi forgalmi az irányadó . Ha abban az van , akkor kell a C-s , ha nem akkor jó a normál . Egyébként ennek nem volt ilyen követelménye , de végülis az erősített változat került rá .
----------------o----------------o---------------o------------o---------o-----------
Valóban Gold lengéscsillapítói ernyedtek el , bár valószínűleg a felfüggesztés egyéb elemei is cserélendők már . Azt nem tudtam , hogy ebben ilyen gyártott gátlók vannak . Ha rá tudom szánni magam akkor berakom azt a négyet amiről egy hete a fotót is feltettem . A rugók is kissé meg vannak ülve , mert az 500-ast -- vesztére -- a hatalmas csomagtartója miatt hajlamos túlterhelni az ember . De éppen a tágas raktér miatt ragaszkodom hozzá , egyébként ( főleg motorikusan : Yanmar ) a JDM Titane III-asom lényegesen jobb , bár az üléspozíciója annak se remekbe szabott .
A villanyautóról -- az utánfutó mellett a szürke ajtós fehér EVO az -- majd bővebben írok . És valószínűleg a segítségedet is kérem ...