nyman
2022.02.07
|
|
0 0
1444
|
Az a vicc, hogy több olyan dolog sem működik, ami korábban igen. A legdurvább továbbra is, hogy az összesített vagyonnál téves az egyenleg már hónapok óta. Nem hinném, hogy olyan nagy feladat szoftveresen összeadni néhány változót.
Ezeket szedtem össze és írtam le nemrég a Gránit Banknak. De azon kívül, hogy "dolgoznak rajta" más üzenet nem jött.
- A mobil alkalmazás egyenlege nem helyes az "Összesített vagyonom" menüben. A megtakarításoknál és a tartós megtakarításoknál "0" van. Korábban működött.
- Egy hitel felvétel után megjelent egy technikai számla, ami "folyószámlaként" fut. Ez az "alapértelmezett", ez jelenik meg az utalásoknál is előszőr. Nem lehet mást beállítani.
- Értéknapos átvezetés nem adható a mobil alkalmazásban
- Rendszeres átvezetés nem adható se mobilbankon, se netbankban
- Értéknapos átutalások nem adhatóak akkor, ha a pillanatnyi egyenleg alacsonyabb, mint a jövőbeni tranzakció összege. Korábban működött.
- Értéknapos átutalások nem látszanak a mobil alkalmazásban. Korábban listázta
- A rendszeres utalásnál a sablonok nem használhatóak
- A mobil alkalmazásban adott értéknapos utalás a netbankban sem vonható vissza
- A netbank belépéshez, tranzakciókhoz kód kell. Se push üzenetes, se QR kódos tranzakció jóváhagyás. A versenytársak tudják.
- Virtuális faültető menüpont teljesen haszontalan.
Valakinek még valami, a következő levélhet? :)
|
Előzmény: Cole28 (1443)
|
|