nyman Creative Commons License 2022.02.07 0 0 1444

Az a vicc, hogy több olyan dolog sem működik, ami korábban igen. A legdurvább továbbra is, hogy az összesített vagyonnál téves az egyenleg már hónapok óta. Nem hinném, hogy olyan nagy feladat szoftveresen összeadni néhány változót.

 

Ezeket szedtem össze és írtam le nemrég a Gránit Banknak. De azon kívül, hogy "dolgoznak rajta" más üzenet nem jött. 

  • A mobil alkalmazás egyenlege nem helyes az "Összesített vagyonom" menüben. A megtakarításoknál és a tartós megtakarításoknál "0" van. Korábban működött.
  • Egy hitel felvétel után megjelent egy technikai számla, ami "folyószámlaként" fut. Ez az "alapértelmezett", ez jelenik meg az utalásoknál is előszőr. Nem lehet mást beállítani.
  • Értéknapos átvezetés nem adható a mobil alkalmazásban
  • Rendszeres átvezetés nem adható se mobilbankon, se netbankban
  • Értéknapos átutalások nem adhatóak akkor, ha a pillanatnyi egyenleg alacsonyabb, mint a jövőbeni tranzakció összege. Korábban működött.
  • Értéknapos átutalások nem látszanak a mobil alkalmazásban. Korábban listázta
  • A rendszeres utalásnál a sablonok nem használhatóak
  • A mobil alkalmazásban adott értéknapos utalás a netbankban sem vonható vissza
  • A netbank belépéshez, tranzakciókhoz kód kell. Se push üzenetes, se QR kódos tranzakció jóváhagyás. A versenytársak tudják.
  • Virtuális faültető menüpont teljesen haszontalan.


Valakinek még valami, a következő levélhet? :)

Előzmény: Cole28 (1443)