1. Talán gyorsabban rendeződik az ügy.
Talán. De talán még gyorsabban ha nem lesz belőle "ügy", csak érzik hogy lehet.
2. Ha mással is előfordult, az már múltbeli esemény. Én egyébként valószínűnek tartom - a nyilvánvalóan hibás egyenlegértesítő miatt - hogy ez egy bug a szoftverben, ami valószínű nem csak az én esetemben aktivizálódott. (De persze az sincs kizárva, hogy pont olyan véletlenek egybeesése kellett hozzá, melyek csak esetemben álltak fenn.)
Bízom abban hogy külön kérés nélkül korrigálják a hibát. (Volt már hogy kétszer küldtek egyenlegértesítőt valami jelentéktelen hiba miatt) Egyenlőre úgy tűnik hogy tényleg nem tudnak róla, vagy a hiba nem tömeges - erre utal a szabadságra menő ügyfélszolgálati alkalmazott (ha komoly gondok lennének nem engednék szabira), az ügyfélszolgálat alacsony leterheltsége (nem kellett sokat várni az ügyintézőkre), illetve az hogy a pécsi fiókban is először őszintén hitetelenkedtek a dolgon. (ez azért látszik)
A nyilvánosságnak az a hátránya, hogy akkor az emberek tömegesen megrohannák az ügyfélszolgálatot és a fiókokat, de ez nem vinné előre a megoldást. Tehát nem cselekednék vele jót. Magam is csak azért szenvedtem a reklamációírással, Pécsre utazással, mert úgy láttam hogy ez nem egy tömeges probléma, így nem fogják maguktól megoldani. De most hogy szembesülnek a dologgal kénytelenek lesznek.
-Ma voltam a pécsi fiókban, csak annyit tudtak csinálni hogy átvették a reklamációmat. Majd értesítenek. Sajnos csak később jutott eszembe hogy meg kellett volna kérdezni, hogy kb. mikorra várhatom a válasznak legalább egy bétaverzióját. Ez akkor jutott eszembe, amikor utólag megnéztem a panaszomra ütött pecsétet: Érkezett 2000. január 17.-én. Egyébként a neten tettem pénzt a számlámra, úgyhogy már tudom a bankkártyámat használni.