Csuklósbusz Creative Commons License 2022.02.02 0 0 41458

A szelepnek felső állásban kell lennie, ha lent van akkor nekem is néha visszajött de visszalehetett fújni, nem kellett kukázni.

Ám ezek csak menet közben működnek. Írja is a használati hogyha sziszeg a defekt nem szabad megállni, menni kell tovább.


Menet közben nem is ereszt le. Hosszabb állásnál viszont hajlamos rá.  Minnél több a lyuk annál gyakrabban ereszt le. Fagyban pláne hajlamos rá. 

Nekem meg az első óra alatt 10 lyukat/ kerék találtam. 

Azért gondolná az ember, egy akác vagy homoktövist ki kellene bírnia a gépnek de nem. Simán átdöfi. Ráadásul tömlő nélküli tehát ilyen erősítő szalagok amiket a belső és a külső közé kell tenni nem játszik. 

Folyadékok meg csak félmegoldások. 


Az a folyadék a jó ami teljesen kitölti a kereket és megszilárdul, tömött kereket hozva létre. De az meg megfizethetetlen.. 

Előzmény: Degeczi (41453)