NiCK
2000.01.13
|
|
0 0
104
|
Nem értem, hogy miért kellett a Well-el egy teljesen más hangulatú anyagot készíttetni a Vitamaxra. Én mint humble fogyasztó nem tudhatom, hogy az adott reklám amit látok az image avagy promóció. Ha brand-et akarunk építeni akkor mindig egységes kell, hogy legyen a megjelenés csak az üzenetet szabad változtatni, merthogy ugyanazon cég szól hozzánk csak más a mondanivalója. Ez persze legfoképp a sajtóhirdetésekre vonatkozik.
Szóval most melyik is a Vodafone igazi arculata: a nagy, fehér, tágas terek színes foltokkal és repkedo emberkékkel vagy pedig a nyomasztó, sötét rendorségi kihallgatás és a páncélterem szürkesége?
A Vodafone név pedig semmivel sem rosszabb mint a Westel. Személy szerint én 1994-ben pont a Pannon nemzeti lobogós "arczulata" miatt választottam a konkurenciát. Lehet, hogy ugyanezért nem szimpatikus a TV2.
Üdv:
NiCK
|
Előzmény: doktor úr (88)
|
|