És lőn reggel és lőn este, negyedik nap.
Az ügyfélszolgálat pedig nem hívott vissza. Most már név szerint kerestem a hölgyet, akinek már elmagyaráztam a részleteket, de elment szabadságra. Valami cetlit hagyott, mert a nevemet tudták, de a tényállást újra el kellett magyaráznom. Újra rájöttek ugyanazokra, mint a hölgy is. De nem jutottunk előrébb (hosszas utánajárás után), csak hogy hívjam a bankkártyásokat. Ez már 3. körzetes távhívás, de ha nem megy másképp...
Hívtam. Ott abban maradtunk (a dolgok tíz perces sikertelen tisztázását követően)hogy akkor holnap menjek be a számlavezető (pécsi) fiókomba, és írjam le a panaszomat és kivizsgálják. Mondtam hogy azt gondolom hogy az ellentmondásos, nyilvánvalóan hibás egyenlegértesítőt csak valami szoftverhiba okozhatta, és feltételezem hogy nem én vagyok az egyetlen károsult. Kérdeztem hogy ez így van-e, illetve történt-e valami központi intézkedés a számlák korrigálására. Azt mondta nem tud róla, szerinte én vagyok az egyetlen.
Úgyhogy fontolgatom hogy nagyobb nyilvánosságot adok az ügynek. De nem tudom hogy az nekem személy szerint miért lenne jó.