doktor úr Creative Commons License 2000.01.13 0 0 86
Isten és a megrendelô útjai kifürkészhetetlenek. Ráadásul a Vodafone egy új cég Magyarországon. Kialakulatlan elképzelésekkel a fogyasztók és a reklámpiac terén. Nincs gyakorlatuk az egészben itt Magyarországon, ezért kapkodnak össze-vissza. Megpróbálom egy példával illusztrálni: ha Te elmész külföldre, pl. Londonba, dolgozni, - mondjuk hosszabb távra - és semmit dem tudsz az ottani viszonyokról, mit teszel? Keresel egy embert, aki segít neked feltérképezni a várost, az üzleteket, tanácsot ad, hogy mit szabad és mit nem, mit illik és mit nem. Hiszen Ô otthon van. És Te - jobb híján - megbízol benne, hisz mást nem tehetsz. Ha azt mondja, hogy az angolok szeretnek jókat enni, ezért a kövérség ott dícséretes dolog, és illendô ezt megjegyezni valakirôl, sôt esetleg megdícsérni érte, Te elhiszed Neki. Ezt tette a Vodafone is. Egy számára ismeretlen helyen - hazánkban - kénytelen mások tanácsaira és útmutatása alapján ténykedni. És az az érzésem, hogy a tanácsadójuk sajnos nem a megfelelô ember. Legalábbis túl könnyen befolyásolható, vagy korrumpálható.
Ez az én véleményem.
a doktor úr
Előzmény: vaxi (84)