a8lang Creative Commons License 2022.01.29 0 0 41900

Villanyautóval főleg ha ingyen töltős akkor nagyon sokat megy az ember. Németeknél 3 év után van az első vizsga, és simán lehet benne évi 50-100e km is akár. Van nem egy tesla amiben igen sok km van rövid idő alatt. A futóműben a lengőkarok egy gyenge pontja a régebbi model s-eknek. Nem tudom mikor a mintavétel de max 2017-2018-as autókról lehet szó. 2019-ben volt egy újabb face a raven modell ami már sokkal jobb volt, az új 2021-es meg kb egy teljesen új autó a lemezek alatt, minden része újra van tervezve. Kell is mert pl a féltengelyek is nagyon gyengék voltak, nem bírnák 5e km-t se a plaidbe de még az új LR-ben se.

Az enyém amúgy meglepően rendben van (az öreg p85+), pedig 245e km van benne és gyakorlatilag hibátlan, igaz 230ezernél cseréltek benne összes lengőkart TesVar-nál. Nekem már csak az ablaktörlő mechanika persely csere maradt, meg 4db bele való TPMS szenzort vettem. Meg majd a motort kell "szervizelni" ha nem hal meg gari időn belül, de az is 300ezerből megvan és akkor megint nincs vele gond további 300-400e km-en át. Ja még ami van az a bal első kilincsbe nem jó az érintés érzékelő, ez nem nagyon kell, de inkább át lesz téve a jobb hátsóból, vagy a bal hátsóból. Nem lehet javítani és kapni se lehet külön, de a kilincs egyébként hibátlan.

Model3-nak meg semmi baja 36e km van benne most, csak egy új jobb hátsó lámpa kell mert párásodik, balt már cserélték, jövő héten viszem gariba cserélik.

Előzmény: tfe_tng (41893)