Panaszlevelet azért valóban fogalmazz meg a PoHu felé.
Amúgy az, hogy nincs hibakód, az csak arra jó, hogy lepattintsanak - ha hagyod magad. (Csak gondoljunk bele: mi van akkor, ha az a szenzor is beszart, ami a hibakódot generálja? Akkor sincs hibakód.) Meg kell írni, hogy szavatossági problémád van, milyen lépéseket tettél, mi volt erre a reakció. Jelezd, hogy nem érdekel, hogy van-e hibakód vagy nincs, mert a hiba ettől függetlenül fennáll. Azt is jelezd, hogy amennyiben a kijavításra vonatkozó kérésed elutasításra kerül, független szakértői vizsgálatot kérsz, melynek kimenetelében - az előzmények alapján - kétséged nincs, és aminek díját rájuk fogod terhelni (a javításon túl).
Lehet email is, csak azzal fejezd be, hogy a levél "átvételéről és olvashatóságáról válaszlevélben visszajelezni szíveskedjenek" (ez tehát nem azonos automatikus olvasás visszajelzéssel).
Amúgy milyen gk.ról van szó? Mikori? Garanciális még?