Warlimont Creative Commons License 2022.01.23 0 0 41736

Másrészt ezt kénytelenek voltak meglépni az európai gyártás beinditásával, mert 390 kiló terhelhetőséggel nincs értelme családi autóként árulni Európában.

.

.

A Tesla changelogja a 2022-es évre csak a teherbiróképesség növekedéséről ir, súlycsökkentésről nem:

 

    Adding a new infotainment computer Adding a New Low Voltage (15.5V) Lithium Ion Battery Adding laminated glass for the rear door Add In-Cabin Radar (Model Y) Adding a new connectivity card Adding new glass component approvals Adding super horn (3-in-1 horn, alarm, loudspeaker) to AVAS version Upgrading the infrared indoor camera (model Y) Updating the windshield washer pump (for 15.5V) Adding an R55 device as a rear towing device Changes to the seat mechanism due to localized suppliers Changes to the 2nd row restraint system Adding the side airbag to the driver’s seat 1./2. Series updated; Interior outline 2nd row buckle sensor updated Remove control of the call overhead console Addition of the GFBB version of the side door and tailgate hinges Adding a localized GFBB version of multiple electronics Adding the wire wrap version of the rear DU to SR LFP + M3 Addition of M3 Perf M50 Hairpin Winding DU variant Addition of the assembly plant Gigafactory 4 (Berlin-Brandenburg) Add cargo mass to model Y Adding Perf Brake Pads from European Sources (Model Y) Adding a New Version of Performance Brake Discs (Model Y) Adding Updated Perf Brake Pad Friction Material (Model 3) Update the user interface (new format based on updated Model S / X) Addition of the LG M50 (SL) battery variant for the M3 Performance Adding a vision / camera system for M3 AutoPark function Add a VIN number for the DU current

 

.

Nagyon kiváncsi  lennék, hogy változott a kocsi súlya a strukturális megerősitéssel. Érdekes, hogy a fékeket eléggé átdolgozták a lista szerint, lehet mert akár nőtt is a súly...?? 

Előzmény: Warlimont (41735)