Warlimont
2022.01.23
|
|
0 0
41736
|
Másrészt ezt kénytelenek voltak meglépni az európai gyártás beinditásával, mert 390 kiló terhelhetőséggel nincs értelme családi autóként árulni Európában.
.
.
A Tesla changelogja a 2022-es évre csak a teherbiróképesség növekedéséről ir, súlycsökkentésről nem:
Adding a new infotainment computer
Adding a New Low Voltage (15.5V) Lithium Ion Battery
Adding laminated glass for the rear door
Add In-Cabin Radar (Model Y)
Adding a new connectivity card
Adding new glass component approvals
Adding super horn (3-in-1 horn, alarm, loudspeaker) to AVAS version
Upgrading the infrared indoor camera (model Y)
Updating the windshield washer pump (for 15.5V)
Adding an R55 device as a rear towing device
Changes to the seat mechanism due to localized suppliers
Changes to the 2nd row restraint system
Adding the side airbag to the driver’s seat
1./2. Series updated; Interior outline
2nd row buckle sensor updated
Remove control of the call overhead console
Addition of the GFBB version of the side door and tailgate hinges
Adding a localized GFBB version of multiple electronics
Adding the wire wrap version of the rear DU to SR LFP + M3
Addition of M3 Perf M50 Hairpin Winding DU variant
Addition of the assembly plant Gigafactory 4 (Berlin-Brandenburg)
Add cargo mass to model Y
Adding Perf Brake Pads from European Sources (Model Y)
Adding a New Version of Performance Brake Discs (Model Y)
Adding Updated Perf Brake Pad Friction Material (Model 3)
Update the user interface (new format based on updated Model S / X)
Addition of the LG M50 (SL) battery variant for the M3 Performance
Adding a vision / camera system for M3 AutoPark function
Add a VIN number for the DU current
.
Nagyon kiváncsi lennék, hogy változott a kocsi súlya a strukturális megerősitéssel. Érdekes, hogy a fékeket eléggé átdolgozták a lista szerint, lehet mert akár nőtt is a súly...?? |
Előzmény: Warlimont (41735)
|
|