Warlimont Creative Commons License 2022.01.22 0 0 41714

A VW csoport jelenleg legjobban sikerült elektromos autója a Skoda Eniaq. Az ID3-at vezettem többször, nagyon furcsa autó, részben a spórolás jegyében full műanyag, ami bent nagyon zavaró, de pl az is furcsa apróság, hogy "nem volt pénzük" magát a VW logot lekrómozni, amitól ez is a nagyon plasztik érzetet erősiti. A vezetési élmény is gyenge, nagyon zavaró, hogy belül a fizikainak látszó gombok valami furcsa érintős megoldással készültek, van érintősen elhúzó szabályozó, minimum hosszan szokni kell, ill a fokozatváltó/sebességváltó felrakása is a műszerfal jobb szélére minimum erős megszokást igényel. A képernyőn futó software-t is nehéz átlátni, sok benne a kidolgozatlan, kényelmetlen részlet. Szerintem az ID3, bár külsőre nem rossz, de összességében nem egy jó autó, cserébe drága. Azért kár a VW-t a Teslaval összevetni, mert az ID3 pl meg se próbál a Teslaval versenyezni semmiben.

Az ID4-et nem próbáltam, de képeken nézve talán kicsit több a bőrszerű boritás, de pl a műszerfalelrendezés azonos.

.

A Skoda Eniaq viszont egy nagyon eltalált autó, elegáns, modern, jó formák kivül-belül, érdekes módon ez lehetne Tesla kihivó a VW csoportból, HA a VW nem nyomná le direkt, és engednék a Skodát a lehető legjobb autót késziteni, és nem kéne pár helyen csak azért rontani az amúgy magas minőségérzetet (pl ajtók oldalpanele), hogy ne zavarja a VW eladásokat. Szóval szerintem a VW most bajban van, mert a saját elektromos autóik nem sikerültek jóra, a Skodát meg maguk nyomják le, öngól.

Előzmény: toromon36 (41711)