nyemcsok75 Creative Commons License 2022.01.14 0 0 49376

Nálam is ez volt télen. 4-5 izzítás --Tekertetés-- izzítások megint ,tekertetés majd mikor már éppen kidöglött az aksi bepöffent. Izzító gyertyák csere. Minusz2-3 és indul. Múltév nagy hideg napok. Meterológia bejelenti kemény minusz. Na a delikvens elindult Shell kút drága üzemanyag negyed tank alatti gázolajra rátankolt csordultig. Aha! Álmodott a nyomor. Aznap lezavartam még egy gyors 56 km-es utat. Másnap valóban kemény minusz. Izzítások --Tekertetés--Izzítások Tekertetés semmi! 

Aksi kampec. Skoda Oktávia TDI kulcsal megkínál 2 MP izzítás után Pöc Röf. Délutánra aksi feltöltődik. Másnap reggel megint Kifulladásig indítózás. Aksi ki fel töltőre. Ez ment 4 napig. Aztán letojtam. Elteltek a nagyon hidegek . Egyik délután felment 2 fokra pluszba. Izzítás --Tekertetés-Izzítás Tekertetés. Aksi kimerül. Kezdet az agyamba nagyon felmenni a pumpa. Eltelt az év. Idén tél. Most a megszokott üzemanyag izzítás 3x Teker beindul elmegy a delikvens a dolgára. Arra a következtetésre jutottam,hogy ez a KUBOTA kistraktor motor ami nálam van nem rajong a drága kitudja milyen adalékos drága SHELL üzemanyagért. 

Nem mondom,hogy egy gyűrűzés hátrányára lenne de.hogy ami üzemanyaggal az MTZ beindul azzal ez a Kubota is. 

Előzmény: Greg34 (49371)