Szerinted van olyan sült ökör, aki elhiszi, hogy csak mostantól lehet mínusz 40 fokon is patyolattisztára mosni? :-)
Szerintem nincs. Meg ha tényleg ez számítana, akkor kiemelkedne a mezőnyből egy-egy olyan, mint pár éve a Weisser Riese volt, ha még emlékszel rá, helikopter húzta ki a medencéből a 100 m2-es pólót, amin áthajtott egy krosszmezőny. Na abban volt valami plusz. Ha az olyan hatásosabb lenne, akkor egyre gyakrabban látnánk olyat.
Najó, szerintem tudod kinek szól? A boltosnak! Szerintem tökmindegy, hogy mi van a reklámban, az a lényeg csak, hogy lemenjen naponta n+1 alkalommal az összes csatornán. Miért?
Képzeld magad a boltos helyébe. Van helyed a polcon 10 féle mosópornak. A választák, amiből vehetsz, az áll mondjuk 30 féléből, amiből 12-t reklámoznak erősen. Te melyiket választanád? Abból a 18 féléből, amelyiket sose láttad reklámozni, és lehet, hogy még nem is hallott róla a vásárló? Francokat. Abból a 12-ből.
Az eredmény az, hogy noha nyilvánvalóan drágább (vagy sz@rabb) az, amelyiket reklámozzák, mert vagy az anyagra költik a pénzt vagy a reklámra ugye, neked mint vásárlónak nem lesz lehetőséged arra, hogy a másikat válaszd.
Na szerintem ez a pálya.