Örülök, hogy elégedett vagy. Tényleg.
A miénk nem kicsit csattog hanem kopog. Melegen is és gyorsítás közben is egyre jobban. Persze összehasonlítani csak úgy lehetne ha egymás mellett állnánk.
(Járok egy olyan céghez ahol 20+ db 1.5/150tsi-t használnak, mindegyiknek normális hangja van. Ez egy ilyen mozi.)
Az biztos, hogy amikor 4 hengerből lekapcsolnak kettőt, ami ráadásul azután kompresszor üzemmódban üzemel, azt lehet érezni. Nincsenek csodák. Ez nem probléma, egyszerűen ilyen.
Minden száraz DSG csörömpöl. Az is amelyik nem ;) . Ez is ilyen. Ettől még szerethető.
Nekem viszont az olajat nem eszi és nem is ette.
Viszont szerintem egy kicsit keskenyebb lesz a mosolyod ha a legközelebbi kuplung csere árát visszaosztod a megtett kilométerrel.
Mert ugye lehet szeretni egy olyan autót amibe 40e-ként régi áron 600e-ért kell kuplungot cserélni csak az már egy kicsit perverz.
Az 1.4/125-ben 4000-nél kellett először kuplungot cserélni. Hidd el vigyázok rá. (nem egy átgondolt konstrukció)
Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!