király2644 Creative Commons License 2021.12.30 0 0 43

Csak kiegészítésként, mert alapvetően igen, ez teljesen igaz.

 

1. Jegyvizsgáló függő. Ha akarja, akkor igen, mutat egy qr-t, beolvasom, és megnézi, hogy egyezik-e. 10-ből 8x igazából nem nézték meg, csak mutattam a mobilappot, megköszönték, nagy ritkán megkérdezik, meddig megyek. Macera, nem állítom hogy nem az, de ez nem az én hibám. Jobban zavar, hogy a elővárosba megyek, és beszámítom a BKK bérletet, akkor két appot kell használni, mint korábban a HÉV külső szakaszára. Ez meg 2x annyi idő, ha a jegyviszgáló lelkiismeretes.

 

3. Mobiljegy appot használok, mert az előb volt, int a simple. Sokkal gyorsabb ahhoz képest, ahogy indult. "x volt talán olyan, hogy elindult a fizetés, de végül félbemaradt, így újra keleltt próbálkozni, de ez szerintem még belefér. Az egyik ilyen akkor volt, amikor menet közben vettem, és az otthoni wifiról átálltam a rendes 4g-re, pont fizetés közben, ezt nem vette jó néven. 

 

4. 1 hónapja vettem új telefont, és a bejelentkezés után automatikusan felkínálta, hogy áthozza ide a bérletemet. Probléma nélkül meg volt 1 másodperc alatt. Egyébként szerintem 3 alkalommal enged egy terméket áthelyezni.

 

5. Nem volt ilyen problémám Bp-en, de van ezért egy tartalék power bank a táskában, állandóra. A MÁV-ossal volt olyan - mivel azért vannak olyan vasútvonalak, ahol helyenként nincs térerő - hogy nem volt net, ott pl. a jegyvizsgáló is tudja, és visszajön.

 

Még annyi, hogy sajnos sok buszsofőr eaf járaton felszálláskor a papírt sem nézi meg, nem hogy a mobil bérletet, csak néz mereven előre, és tesz magasról a jegyellenőrzésre.

Előzmény: Cole28 (42)