Ördögtudja Creative Commons License 2021.12.28 0 0 32884

Azért ezt vitatnám,de lehet,hogy a kivétel erősíti a szabályt eset állt fent nálam. Az én 3.2-esem simán beindult ,normál vezetési stílusnál semmi gond nem volt,de egy telitalpas gyorsításnál mindenféle hibát bedobott  a szintszabálytástól kezdve a valószínűtlen jelig mindent. És az akksim volt a ludas. Kicseréltem és azóta nincsen gond. Szóval szerintem egy ránézést megér. A hirtelen leállás és a gázpedál hiba közt elviekben nem kellene összefüggésnek lennie,de mivel letakarította a jeget,gondolom ment a fútőmotor, a hátsó szélvédőfűtés és a nappali menetfény (esetleg teljes világítás,ha sötét volt). Az estlegesen gyengélkedő akksi miatt az akkumenedzsment nem tudta,hogy mit csináljon,ezért a motorvezérlő vészleállást csinálhatott. A dadogás lehetett a porlasztók hibás energiaellátása miatt is. Szóval szerintem nem veszít semmit,ha ellenőrzi az akksit. Legfeljebb nem az lesz a ludas. Egy hibalaehetőség kizárva. Akkor lehet tovább keresni a hibát az üza rendszerben és egyéb helyeken. Ettől.meg lehet,hogy Neked lesz igazad. ;) De persze nem állítom, azt sem,hogy az én zippem a nyerő. Egy biztos, ahogy távgyógyítás nincs táv javítás sincs. Így marad a tippelgetés.

Előzmény: Stetten (32883)