Közben elfogadták az egyszerűsített javaslatom. Csak a javítandó pontokat sorolják fel a lapon és futár hozza ki aláírni. Jelenleg úgy néz ki, hogy két címre, hétfőig ez változhat.
Szerintem egyszerűbb lett volna, ha elküldik az aláírandót e-mailben, én kinyomtatom, majd visszaküldöm.
Elviekben már volt személyes azonosítás.
Egyébként az ügyintézőnek volt más érdekes megjegyzése is. Az adókártyát is le szerette volna fénymásolni. Na most ezt beadtuk, de ügye az már 30 napnál régebbi volt a másolat :) Az adószám rajta van az adásvételin, a jövedelem igazoláson, a nav igazoláson, meg még biztos jónéhány egyéb dokumentumon is. Az a szám nem változik idővel sem. A személyinél, lakcímkártyánál még azt mondom rendben, mert életszerű, hogy lejár, elhagyja az ember és az újnak új száma van.
Tényleg nem vagyok kibékülve velük. 1-1 hiba, homokszem tolerálható, de eddig csak hibákkal és sivataggal találkoztam :)
Persze egy ügyintézőből nem lehet általánosítani.