Összehasonlításul a múlt hét csütörtökön, két hónappal azután, hogy hiánytalannak ítélték a beadott papírokat aláírtuk a szerződéseket. Tegnap felhívtak, hogy rosszul írták a szerződés számot, meg még valamit és az eladó számlaszámát. Az utóbbit mondjuk én is alaposabban ellenőrizhettem volna. A második számot elütötték.
Kérték, hogy menjünk be, vigyem be a saját példányomat is, hogy lejavítsák. Na most ez nekem minimum 2,5-3 óra időelbaszás oda vissza, hogy csúcsban most beküzdjem magam a IX. kerületbe és vissza. Normál esetben csak 2x fél óra, de a család egyik fele Kovid gyanús, így kettéváltunk. Én a vásárolt ingatlanban az egyik gyerekkel, a másik fél meg a budapestiben a másikkal. A szerződés példányunk is ott.
A beadott jövedelemigazolással felszoroztam ezt a pár órát. Annál azért valamennyivel magasabb, mert csak a rendszeres van rajta.
Kérdeztem e-mailben, hogy tudnának-e futárt küldeni, hogy körbevigye-e papírokat. Vagy elektronikusan aláírni. Vagy csak egyszerűen, mivel szerződésmódosításról, javításról van szó, fél oldalban foglalják össze, küldjék el elektronikusan. Mondják meg a példányszámot, otthon kinyomtatom, majd postán feladom. Az enyém meg majd visszaért postafordultával. Persze nekik kényelmesebb lenne, ha én mennék.
Nekem nagyon dilettáns egy csapatnak tűnik. Vagy legalábbis az ügyintéző, akihez kerültem. Hasonlót már a BB is játszott velem, de ott mondtam is a fiókban, hogy szerintem rossz nyomtatványokat iratnak velem alá, azoknak semmi köze a társkártya igényléshez. Ketten is burkoltan lehülyéztek. Persze ott is vissza kellett menni. Mindkettőnknek.:)
Na kiváncsi vagyok, hogy kitalálnak-e valami idő és költséghatékony megoldást.