Harvester Creative Commons License 2000.01.02 0 0 300
Pitecus

Nekem 1.7-es 440-em van, de nem turbo. Azt nem tudom miért lenne kevésbé masszív mint a 460, legfeljebb a hátulja van közelebb a hátsó üléssorhoz (1:0 a 460 javára). Szerintem ízlés dolga kinek melyik tetszik jobban. Mindenesetre akárhogy is nézzük, a 400-asok kb. 250 kilóval nehezebbek egy hasonló méretű japán csodánál és ez megnyugtató impulzusnyomatékot eredményez :) Elektromos problémái folyamatosan voltak a kocsinak, az ablakemelőknél és a motoros tükröknél, de ez könnyen orvosolható hibának számít, emiatt nem fog otthagyni az autó. Amit vásárlásnál javaslok megnézni, az ajtók alsó széle, mert itt indul meg a típusnál legkorábban a korrózió. Ha lehet, válassz olyan típust aminek van hátsó gyári spoilere, a 440-est optikailag nagyon megdobja (460-on is láttam, de azon elég előnytelen). Jusson eszedbe, hogy a 440-esen sajnos nem gyári alapfelszerelés a hátsó ablaktörlő, ha van rá lehetőséged, olyat válassz, amelyiken van ilyen. Nem nagyon lehet hátra kilátni a kocsiból esőben városban (2:0). Ja, és ne tévesszen meg a hírdetésekben a 440 GLT típusjelzés, ez nem a turbo változat. (Annak 440/460 Turbo a neve, ha jól tudom). És hát barátkozz meg azzal, hogy nem az a kifejezetten takarékos autó. Fargo egyszer összesítette valamelyik hozzászólásában a kocsi fogyasztási adatait, én is hasonló értékeket mértem.

Bye
H.

Előzmény: Pitecus (295)