csabax68 Creative Commons License 2021.11.25 0 1 49252

Helló, biztos igazad van, én bicikli helyett használom, munkába járásra, napi 12,5km oda-vissza, +bolt stb, nyáron elment kb 80km 1 töltéssel, most h fűteni is kell a szélvédőt lement kb 65-re de!! nem csinál nyarat a fűtés, épphogy leolvasztja a szélvédőt és kész, 6km-er alatt nem fűti fel a kasznit, a diesel motorja sem melegszik fel akkora távon, semmi leírást nem találtam hozzá a neten, mintha nem is létezne, a töltőkábelt cseréltem le hosszabbra, a csatit át tettem, meg jó minőségű szilikonos spagócát vettem, a villanymotor ua típusra mint a kisteherben ( mega) van de ott létezik 3 akku csoportos a plató alatt és 2 csopis is, a moci ua a 145-ös, az enyémben a pótkerék helyén van az akkucsoport és csak alulról lehetne levenni az egészet egyben, ezért lemondtunk róla addig amíg nem muszáj hozzá nyúlni, hajtómű olaj csere megvolt, meg az ablakmosót szoktam pótolni, amúgy nem is nyitogatom az elejét, azt viszont már tudjuk sajnos tapasztalatból,h ha lemerül a kis akku akkor hiába van teli a csoport a verda semmit nem hajlandó tenni, a másik ami elő jött, a jobb hátsó lámpás, október végén tele a kocsi irány a közeli temetők, a lámpásban majdnem az égőig ér a víz, eddig ilyen nem volt, gyors megfúrtam és tipli tovább, utána kiszedtem látszott a foncsorozáson nyom mintha felül beázna az ultrahangos összehegesztésnél, kiszed, beragaszt, vissza, 1 hét múlva újra locsi-pocsi, kiszed, felhoz, tele enged vízzel, és ömlik ki a víz ott ahol nem is gondoljuk, a lefele menő kb 45° íven kb 10cm hosszan, a hegesztésen nem látszott ( dolgoztam olyan helyen ahol ultrahangos hegesztőgépekkel dolgoztunk és vákuum teszten kívül vízes teszt is volt bömbi, merci, ajudi,wv, stb) most ott is ragasztva, még bírja, de figyelek rá, 2013-as gyártású szekérben tungsram gyártmányú ízzók vannak!! magyar felség jelzéssel,

 

Előzmény: ívfény (49247)