WooDoo Creative Commons License 2021.11.24 0 0 49238

Én is Franciaországban vettem a Ligiert, egy kereskedőtől, egy halom papírt küldtek a kocsival, aminek a felét nem is kérte az NKH. A forgalmiból én megkaptam az eredetit, azt természetesen elvették.

Az érintésvédelmi vizsgálatra én is rákérdeztem, még a forgalombahelyezés előtt, mert vannak vizsgabázisok, ahol kérik, de itt Debrecenben nem kellett. A vizsgán a legnagyobb probléma az volt, hogy nem találták a villanymotoron a motorszámot, ami a francia forgalmiban sem volt benne. Végül találtak egy adattáblát a motoron, amin volt motorszám, de akkor meg a gravírozást hiányolták. Telefonos segítségkérés után végül is elfogadták az adattáblát is. Ligier BeSun-ból is csak ez az egy van az országban, de csak kb. fél órát kellett várni, amíg felvették a törzsbe. Ami furcsa volt, hogy lassulásmérést nem csináltak, csak ki kellett mennem a csarnok mellé, fel kellett gyorsítanom, aztán nyomnom kellett egy satu féket, a vizsgabiztos meg nézte az ajtóból. Anno az Aixam 500.4-et szétcincálták a vizsgán, ahhoz képest most nagyon lazák voltak.

 

A zöld rendszám ügyében kértem egy állásfoglalást a közlekedési hatóságtól, előbb-utóbb majd kapok valami választ. Lehet a veszélyhelyzet miatt a határidőket nem kell betartaniuk. Szerinem esélyes, hogy be kell vinni egy szemlére, az viszont nagy kérdés, hogy mikor fognak zöld mopedrendszámot gyártani...

Előzmény: csabax68 (49226)