hutp
2021.11.22
|
|
0 0
167971
|
Számomra ezek a kulcsmondatok: "A fejlesztési lehetőségekkel régen elértek arra a határra - ahol papíron még lehet ugyan előbbre lépni, de ennek a gyakorlatban tényleges jelentősége már nincs. Ugyanakkor a marketing okán az innovációnak legalább a látszatát fenn kell tartani, "újdonsággal" kell rendszeresen előállni, "
Itt megint csak a kapitalizmus működésébe futottunk bele. Én ennek igyekszem ellene menni, és úgy gondolkodni, hogy nem kell állandóan fejleszteni, meg nincs igényem még több és újabb funkcióra, számomra több értéket képvisel a kipróbált, jól működő, tartós termék. Nyilván a kapitalizmust, mint rendszert nincs módomban felülírni, de én a magam részéről megtehetem, hogy visszamegyek a múltba, és olyan régebbi órát veszek, ami szerintem már bőven elég jó és megéri az árát.
Milyen érdekes lenne a világ, ha csak egy évre megállna mindenhol az innováció, és az emberek megvizsgálnák azokat a dolgokat, amiket eddig elértünk és pár évtizeddel ezelőtti technológiák felé kezdenének nyitni, nem? :) Szerintem az óraipar tipikusan ilyen. Az én logikám szerint minek fejleszteni, már mindent elért, amit akart (más kérdés, hogy az autóiparról meg az okostelefonokról is ugyanez a véleményem). Kár, hogy nem lehet befagyasztani kicsit az időt. |
Előzmény: APT (167968)
|
|