Nos, elmentem az autóért, biztosítékokat kiméregettem, mind hibátlan. Következő lépés volt a gázolaj nyomócső újbóli fellazítása, levétele, s persze egy flakont húzva rá izzítottam. A furcsa kuluttyogó hang megint jelentkezik, az éles ciripelés helyett. Ekkor már nem is indítottam, teljesen feleslegesnek gondoltam. Kiszállok és látom a flakonban full fekete a gázolaj.. kokszos, szennyezett, fekete , mint a guba. Ekkor kezdtem gyanakodni. Tegnap is ilyen volt, de elsiklottunk felette. Víz alatti bugyborékolós hangja lett a gázolajszűrőnek.. fekete iszapszerű szart lő, azon felül hogy nem sokat szűrhet, lehet hogy nincs is a szerencsétlennek mit szűrnie. A bluggyogás = levegő= üres, vagy kevés van a tankban. Nosza vissza az alapokhoz. Kannát kértem elgyalogoltam egy benzinkútig, 5 liter gázolajért. Szűrős tölcsérrel beöntöttem, újra flakont a nyomócsőre, majd izzít.. Csühölt, köpött, majd megemelkedett a rezgés frekvenciája, s a megszokott hangot hallottam újra, az éles ciripelést! Ekkor átgondoltam hogy hány km-t mehettem az autóval, és mennyit, illetve mikor tankoltam legutóbb. Még egyszer izzítottam, s ekkor már tiszta gázolajat köpött! Vissza csavaroztuk, és imádkozva indít! Elsőre pöcc-röff! Tanulság, inkább előbb tankolj, mint utóbb, ha még nem is látod a szintjelzőt az LCD szegmenshibái miatt! Még jó hogy a porlasztócsúcsok nem krepáltak be. Ahogy beröffent a kisgép, a töltésvisszajelzőn is a kívánt 14,2V-ot pillantottam meg, nagyon megörült mindenki! :D Végezetül néhány kép az eredeti DENZO generátorról. Utángyártottat építettek be 30 ezer volt szereléssel együtt, s egy év garanciát kaptam rá. A többi dolgot, a nyektetést, s a töketlenkedést nem számolták fel. :) Köszönöm szépen mindenkinek a fizikális, és az online segítségnyújtást is!