Bolas:
Köszi az infokat. Egyre jobban teccik a dolog.
Még mindig nem értem, hogy miért írnak 3 különféle lóerős turbodizelt a 7-es szériába?
Ugyanis van 109,122,129 lóerős. Melyiket mikortól gyártották?
Egyébként állítólag 800 KHUF-ért már lehet 89-90-es modellt is kapni, amit 50% kp-vel el lehet vinni. A másik felét úgy kell visszatörleszteni, hogy a törlesztés végén ne legyen az autó 12 évesnél öregebb. Na épp 1 ilyenre appellálok.
Egyébként a minap láttam egy piros 440 turbo-t az autókereskedőnél 790 KHUF-ért 88-as évjárat és 150 ezer km. A turbó állapotáról nem szólt a fáma, első tulaj és megy 1,5 év részletre.
Ha lefizetsz 400 KHUF-ot, akkor Havi 29 KHUF a törlesztő. Biztosítás NEM kell rá!!
De maradok a 7-es szériánál, mert az való nekem.
Milyen a fűtése?
:o)
A minap betévedtem a Határ uti VOLVO-hoz.
Hááátttt.... igencsak csórónak éreztem magam az öltönyös egyenruhás eladók mellett. Mikor megmondtam, hogy 740-est keresek, enyhe mosoly libbent át az arcukon. Erröl ennyit.
Majd még megnézem az Ivanicsot.