Bolas,
Imádlak, köszi az infot. Nekem jó a síma dízel is, nem akarok versenyezni, meg aztán 140-150 Km/h-t az is tud tartósan, az meg elég nekem.
Ha már a 7-esek biztonságáról beszélünk, íme egy történet (igaz, vagy sem, nem tudom). Tehát, a 7-est a 82-es (83-as?) genfi autoszalonon mutatták be, némi felhajtás keretében. Megnyitották a kiállítást, mindenki nyüzsgött, a Volvo standon meg volt egy baromi magas torony, le volt borítva lepellel, senki nem tudta, hogy mi is lehet alatta. Délutánra időzítették a sajtótájékoztatót, aikorra már mindenki mindent látott. Össze is jött a nép, mindenki állati kiváncsi volt, hogy mi is lehet ez az izé. Eccer csk egy szép szőke nagymellű svéd lehányka megjelenik és egy ragyogó mosollyal lerátja a leplet, ami alatt a következő volt látható:
1 db 7-es Volvo állt a standon és annak a tetején még 7 db 7-es Volvo!!! Egymásra rakták a bálnákat, csak oldalról voltak megfogva, hogy el ne dőljenek. A cicababa meg mosolygot, KINYITOTTA a legalsó kocsi ajtaját és beleült. Asszem ennyit a biztonságról.... :-)
Egyébként, mi az igazi különbség a 740 és a 460 között? Mindegy, hogy melyiket veszem? Ugye van 740-es dízel is?
Köszi,
Zoárd