Bolas Creative Commons License 1999.12.10 0 0 188
Geőcze Zoárd!
Igen elég reprezentativ még most is.
Az eleganciát 14 évesen is sugározza!
Ha az enyém szépen ki van tisztítva, és le is van mosva, azt hinnéd, hogy 4-5 éves a járgány.

A turbódiesellel igazad van.
De ha nem itthon, akkor az olaszoktól behozott autók amiket jobban megküldtek.
Egy turbófelújítás kb. 80-100 ezer pénz.
Míg maga a motor állapottól függően 250-350 ezer!

De utána érzed igazán a különbséget!
Ha hosszútávra szeretnéd az autót, akkor mindenképp előbb utóbb érdemes motort felújítani!
(kivétel néhány ritka példány.)
Én egyszer majdnem eladtam az autómat, mert kaphattam volna egy 3 évvel fiatalabbat, full extrás 760 GLE TD-t, úgy hogy az enyémre 200 ezret kellett volna ráfizetnem.
Egy öregúré volt, akinek 10 év alatt csak 85 ezret sikerült beletennie!
Minden hétvégén kivül-belül kitakarította, és végig garázsban állt!
A baj, az volt, hogy amig elmentem a foglalóért, addig valaki kp-ban kifizette az egészet és elvitte.

De ritka az ilyen megkímélt autó.
Mondjuk a németektól belgáktól behozottak jobb állapotúak, mint az olasz kollegáik.

700 ezerből, már viszonylag jó 760 TD-t lehet kapni, ha odafigyel az ember.(mondjuk évjáratra 83-87 közöttire számíts.)
Vagy ezért a pénzért jó 740-est is kaphatsz, vagy nem turbós 760-ast.

Vagy megteszed, hogy veszel egy olcsót, aminek rossz a motorja de a kasztnia rendben van.
És arra számítasz, hogy ráköltesz még a motorra és a fontosabbakra és akkor 750-800 ezerből van egy igen jó autód.

Viszont ha csak járkálásra kell, akkor vegyél olyat, aminek mostanság lett felújítva a motorja, de kivül még van mit rákölteni. (kisebb nagyobb horpadások, 1-2 helyen rozsda..) de legalább műszakilag megbizható autóban ülsz.

Szerintem érdemes csöndes szemlélődőként figyelgetni és ha jó vételt látsz, akkor le kell rá csapni.
Ha türelmes vagy, jó állapotút jó áron ki tudsz fogni.
(én pl: 4-5 hónapig keresgéltem, míg rátaláltam a Bálnámra.. Ha még vártam volna, talán lehetett volna jobb is, de már nem visszakozom..)

Előzmény: Geőcze Zoárd (149)