Igen, a gáz kevésbé vesződséges, és tisztább megoldás is, csak ahhoz akkor megint építeni kell, ezúttal egy gázkohót. Talán, majd csinálok is egyet magamnak, de most más céljaim vannak. És ha már megépítettem a kis tábori kovácstűzhelyemet, meg a hozzávaló radiális ventilátort (igen, kb. mindent én csinálok, részben takarékosságból, részben szórakozásból ), akkor egy kicsit eljátszadozom velük. De nagyon kezdő vagyok (a kovácsolásban), ezért is teszek fel ilyen laikus kérdéseket. És igen, a profik, úgy vettem észre nem szívesen válaszolnak a legegyszerűbb kérdésekre sem, ki tudja miért, talán féltik a szakmai titkaikat? Azt viszont már megkaptam (itt), hogy ne kérdezősködjek, hanem inkább guglizzak... Vicces, mert amit ez ügyben elméletileg tanultam, azt mind a Google-n keresztül... pontosabban, internetről. Csak hát ugye ez úgy működik, hogy az ember olvas valamit, vagy lát sok videót, hogy hogyan csinálják, aztán ő is megpróbálja, aztán nem sikerül vagy sikerül, de ha mégsem, akkor megpróbál rájönni, hogy mi lehetett a baj, amikor mindent úgy csinált... Pont erre valók lennének az ilyen fórumok, ahol ugye a "profik" nem válaszolnak.
Többek között, tagja vagyok egy autószerelős fórumnak is, na az ennek a szöges ellentéte. Ott rendkívül barátságosak, és kommunikatívak a tagok, és szinte bármilyen kérdésre, azonnal jön a válasz (ha tudják persze).