168000km egy Honda CG -125 ben. Mi ez ha nem tartós teszt....
https://moto-station.com/moto-revue/actu/gros-kilometrage-168-000-km-en-honda-cg-125/25986
Nem kell egy nagynak többször körbejárnia a világot! Sok 125 és közepes méretű motorkerékpár nagyon nagy futásteljesítményre képes a megfelelő kezelés és karbantartás mellett. Számos, 100 000 km -t meghaladó gép található a maxitestben, és ezúttal egy Honda CG 125 -ös tulajdonos emlékszik vissza motorkerékpárjára kedves emlékeinkre.
Ha leszármazottai - köztük az állomáson nemrégiben kipróbált CB125F - továbbra is továbbörökítik azoknak a motorkerékpároknak a hagyományait, amelyek többek között az ázsiai országok lakosságának egyszerű szállítására szolgálnak, a Honda CG 125 ennek ellenére egyszerûsége és ezért karbantartási és használati költségek padlószinten. Az 1976 óta gyártott kisméretű egyhengeres Honda roadster változatos, főleg kozmetikai fejlesztései során nagyon hasonló architektúrát őrzött. Franciaországban a Honda 125 CG behozatala 2008 -ban leállt, de sok országban továbbra is forgalmazott.
A neo-retro divat, a klasszikus motorkerékpárokhoz való visszatérés és talán a válság (?) , A Honda 125 CG esélye általában emelkedik, és nem ritka, hogy a használt motorkerékpárok apróhirdetéseiben 125 CG-t találunk 70 -es és 80 -as évek elején, több mint 1000? jó állapotban (de a következő modelleket, köztük a „brazil” CG 125 -öseket az alábbiakban tárgyaljuk, néha ésszerű futásteljesítménnyel). A jól ismert motorkerékpár, a CG 125 ezért gyakran nagy futásteljesítményt vagy akár nagyon átlagos állapotot mutat. A nem hatékony lengéscsillapítók és fékek mellett (cserélni vagy kondicionálni kell), bátor, lezuhant egyhengeres
szerény teljesítményt kínál (verziójától függően kb. 10 LE), de megfelelő kezelés esetén közmondásos megbízhatóságot nyújt. A Maxitest megemlíti azt az esetet, amikor ez az olvasó szegmentálást végzett és újrafúrta… 125 000 km-re alacsony eredeti motorral!
„Ez egy olyan motorkerékpár, amely nem villámcsapás, mára teljesen elavult (6 volt), szegmentált és 125 000 km -re dől. Igazi teve, átlagosan 2,8 l / 100 km . Nem gyors a kilométer -számlálón javasolt 80 km / h -s utazósebességnél (maximum 105 km / h) , de egy km -es nyelő, panasz és probléma nélkül. Az osztályos utakon előszeretete a hűvös vezetés csemege, a főutakon és autópályákon a végsebesség túl alacsony, túl magasra kell "húzni", hogy alig találja meg a helyét a forgalomban.
Mivel én voltam az első motorom, az ár mindenekelőtt az „előválasztásom” első eleme volt, a „hondista” barátok és a kereskedő érvei meggyőztek. Azt tanácsolom, tartsa tiszteletben motorkerékpárját, használja azt a felhasználási körön belül, amelyre tervezték. A rendszeres karbantartás, a normál használat és a minimális alapvető óvintézkedések (a fűtési idő betartása, a minőségi olaj, az alapvető karbantartás időben történő elvégzése) elegendőek ahhoz, hogy a motorkerékpár hosszú ideig jó állapotban maradjon. A Honda CG 125 egy motorkerékpár, amely nagyon jól ötvözi a hasznosságot és az élvezetet , mindaddig, amíg az ésszerűség keretein belül maradunk. Ez egy motorkerékpár, amely elviszi a világ végére (168 000 km, hány motorkerékpár megy ilyen messzire ???). "