fargo Creative Commons License 1999.11.30 0 0 114
janoka,

ami a kézifék elé helyezett gombokat illeti, teljesen igazad van, elég hülye helyre kerültek. Bár én már hozzászoktam a 460-ban, de itt még nehezebb megtalálni ôket.

Amit még kifogásolni tudok a 850-ben:
Az istennek sem akar ráállni a kezem a kormányoszlop mellett jobbra és balra elhelyezett gombokra (ködlámpák, TRACS, tetô, ablak / tükör fűtés), a kormánytól nem lehet ôket látni, és mindig keresgélni kell.

Miért nincs a nyitott ajtóra figyelmeztetô ellenôrzô lámpa a műszerfalon?
És miért csak a hátsó ködlámpának van visszajelzôje az ellenôrzô lámpák között? Az elsô ködlámpával csak egy LED világít a kapcsolóba építve. Ezek a 460-ban már elfogadott és működô, hasznos dolgok voltak, itt miért hagyták ki?

Sötétben keresgélni kell a szellôzôrostélyok és az airmix tekerentyűit. OK, hogy ezeket általában csak egyszer állítja be az ember, aztán meg automatára kapcsolja a légkondit, de azért jó lenne, ha esetleg kapott volna valami kis hátsó megvilágítást.

Túl kicsik az ajtózsebek, nem fér bele egy térkép, no meg a hosszabb utakra rendszeresített fél literes üdítôs palackok sem. Kólásdobozra méretezték ezeket a zsebeket, de az alumínium doboz sajna nem zárható, így egyrészt kilötyög kanyarban az ital, másrészt hosszabb távon elmegy belôle a buborék, meg minden bogár belemász... Elfért volna ott egy nagyobb zseb is, vajon mivel spóroltak?

Nagyon irigylem az utóbbi idôben divattá lett hűthetô kesztyűtartót. Nyáron kiábrándító a meleg lötty. A szelôzôrostély elé ábdált italtartó, amit a klíma hűt, meg gányolás, jóérzésű ember ilyet nem tesz...

Jut eszembe, egyszer láttam egy nagy ötös BMW-t, (535, vagy 540 volt?), amibe a tulaj az A-oszlopra FACSAVARRAL erôsített fel egy gagyi kis műanyag ventilátort, és a műszerfal tetejére szigszalagozva vezette el a kábelt... No comment.

Előzmény: janoka (109)