magyar melós Creative Commons License 2021.08.07 0 0 76854

Kedvességet, segítőkészséget senki nem vitatja...

A gond olyan helyeken van és nekünk elég sok céges és magán ügyeket is intéznünk kell, ahol minden ügykörnek más sorszáma van... ilyenkor az ügyintézők válogatósak, ami kényelmesebb nekik, azt veszik előre, amivel már macera van azt tologatják és csak akkor foglalkoznak vele, ha már nincs választásuk, vagy ahhoz már sokan feltorlódtak. A postán is ez megy. Teszem azt bemegy valaki csekket feladni, vannak még ilyenek, meg olyan is, hogy csak csekken lehet feladni, bármily hihetetlen, húz egy számot, megnézi a táblán, jó, csak ketten vannak előtte hamar végez... nagyobbat nem is tévedhetne. Már 15-en toporognak egymás nyakában, várva, hogy foglalkozzanak velük is, miközben bejön valaki más ügykörre és még ki sem nyomtatta a gép a számát, már szólítják... és ez ott is rendszeres... tavaly a korlátozások alatt haladt a sor, mint a kisangyal, mert csak annyian lehettek bent, ahány nyitott ablak és az ügyintézőknek nem volt válogatási lehetőségük... Ezért jobb a Savoya parki posta, mert bár kicsi és néha sorok vannak, de ott nincs számhúzás, érkezési sorrendben megy a dolog... Ahol egységes sorszám kiadás van, ott ugyanígy működik rendesen, ahol a fentiek szerint ügykörönkénti sorszám van, ott állandó, hogy bizonyos ügykörökkel kevésbé szeretnek foglalkozni az ügyintézők... Persze ha már kiböjtölöd, hogy végre odajuss elé, akkor már nincs gond, kedvesek, aranyosak... csak amíg odajutsz...

Ez van sajnos...

Épp most jöttem meg vásárlásból, direkt kerültem kicsit arra, és az egyetlen addigi padot kívül felváltották deréktámaszokkal és vagy 6 új paddal, biztos csak dísznek, mert ennyi várakozó sosincs ott. Vagy mégis? :)