Két hete érkezett. 22 éves korában tényleg hihetetlen az állapota, az alján egy rozsdapötty sincs, meg sehol. Mintha csak száraz időben használták volna. A belső is maximálisan megvigyázott, kormány váltógomb sincs kopva. Órában 188 ezer km, ECU-ban 181. A motor bontatlan, szép a hangja is. A klíma működik, a csomagtér teljesen érintetlen, a szerszámkészlet is. Törve nem volt, a típusjelek eltávolítva, hűtőmaszk matt feketére fújva (nem jön be), rendszámtartó elől hiányzik, a hátsó lökös viszont volt fújva. Az ültetés tetszetős, a felnik karcmentesek, a gumik 215/45R16 márkásak, két évesek, kopásmentesek. Járt hozzá az eredeti kerékgarnitúra alig kopott, bár idősebb gumikkal, az erdeti rugók is.
Hibalista: ABS vezérlő ofkóz, vezérlés 10 éves, bár km-ben nem vész, hűtőventilátor előtét ellenállás, vízhőfokjeladó csatlakozó kontakhiba, j.h. lámpa szokásos beázás (alul már kifúrva a kifolyás érdekében), lezárva a riasztó visszasípol, valami nyitva marad úgy látja, azt még nem diagoltam. Ennyi, nem több.
Teszek rá egy új szíjat, párezret elkaristolok vele még, míg megy bele a másik blokk. A hengerfejet átsimogatom és mehet vissza, onnan nem jön rendellenes hang.
A szervizkönyben az elsőtől az utolsóig minden bejegyzés megvan. Legutóbb májusban, 10W-60 Motorex, van benne 500 km.
Az ABS elektronika cserén meg a szíjon kívül nem kíván semmit a műszakira, ami szeptember elején lesz.
Mentem vele, kellemesen húz, stabilan fut, bár a rugók miatt keményebb.
Itt az ülőhelyem. :)
![](https://img.index.hu/imgfrm/3/4/4/9/MED_0016723449.jpg)