Köszönöm, ez tényleg egészen tűrhető árfekvésű lenne és nincs is az ország másik végében. A Lombardini motorokról traktoros tapasztalatok alapján nekem sincs túl jó véleményem. Egyébként honnan tudsz ennyi részletet erről a kis kocsiról?
Mivel még nem ismerem ezek forgalmi engedélyének a tartalmát de mert "örök" műszaki vizsgájuk van, így nem lehet esetleg bennük utólag "büntetlenül" motort cserélni? Illetve úgy általánosságban mi vonatkozik rájuk az utólagos átalakítást illetően?
Természetesen azt sejtem, hogy a külső megjelenésüket, biztonsági berendezéseiket nem lehet megváltoztatni, valamint "sok lóerős versenyautót" sem célszerű építeni belőlük és az ember már csak a saját érdekében is jó műszaki állapotban tartja.
De például műszakilag mit ellenőriz egy rendőr egy rutin közúti ellenőrzés során a gumik állapotán kívül?
Valóban nem akarok külföldről behozatni, behozni, sőt már behozottat itthon rendszámoztatni sem...